دانشگاه ارس

دانشگاه بین المللی ارس

دانشگاه ارس

دانشگاه بین المللی ارس

فایرفاکس و افزونه‌هایش: Gmark

GMarkافزونه‌ای که امروز قصد معرفی آن را داریم، افزونه‌ای ساده به نام Gmark است که به شما امکان می‌دهد تا لیست Bookmarkهای مرورگر خود را با سرویس Google Bookmark هماهنگ کنید. (برای آشنایی با Google Bookmark بر روی لینک قبلی و یا لینک‌های مرتبط کلیک کنید)

این افزونه بسیار ساده طراحی شده است و به فایرفاکس شما یک نوار کناری، یک منو و یک کلید برای اضافه کردن یک سایت به لیست آدرس‌های مورد علاقه شما اضافه می‌کند، می‌توانید کلید مورد نظر جهت اضافه کردن سایت‌های خود را به هرجای نوار ابزار فایرفاکس منتقل کنید تا به راحتی اطلاعات خود را برای Google Bookmark بفرستید. این کلید، فرمی مانند فرم ارائه شده توسط Bookmarklet گوگل را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید با استفاده از آن سایت‌های مورد علاقه خود را ثبت کنید.

از امکانات Gmark می‌توان موارد زیر را برشمرد:

  • Gmark ساختار سلسله مراتبی را روی برچسب‌های شما فراهم می‌کند و این در حالی است که Google Bookmarks از این ساختار پشتیبانی نمی‌کند.
  • با استفاده از Gmark می‌توانید از لیست سایت‌های خود روی Google Bookmark پشتیبان تهیه کنید و یا لیستی از سایت‌ها را به صورت اتوماتیک به حساب گوگل خود منتقل کنید.
  • Gmark امکاناتی مانند قرار دادن فیلتر روی نام و یا توضیحات سایت‌های ذخیره شده را به جهت سهولت در دسترسی فراهم کرده است که برای دسترسی سریع به سایت‌های شما بسیار مفید است.

برای اینکه این افزونه، هماهنگ‌سازی را به طور خودکار انجام دهد باید نام‌کاربری و کلمه عبور خود را به افزونه بدهید تا در هر بار اجرای فایرفاکس بروز رسانی انجام شود.

دانلود Gmark 

 

دانشگاه بین المللی ارس  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد